Direktlänk till inlägg 26 oktober 2013

Lan idag

Av Therese Winterlee - 26 oktober 2013 11:20

Idag blire lan med min bästis isabell.<3 Vi ska lana sso :D

Och jag ska försöka få med en liten video också. Men vi kommer inte prata dårå förstors. :D

 Det kommer bli så himla roligt! Hon sitter brevid mig med sin dator. Och jag ska även få henne att skriva ett litet inlägg kanske. Men vi får se. :D

 

 Men hon kommer om ungefär 30min, och vi städar lite. Mitt rum är ganska fin och städag. Mamma gick igenom det:

- hrrm hrmm hmmm öhöh ser du? papper på golvet! nono ta upp. DAMM!! Dammsuga!

jaaa.. så kan hon hålla på. hehe.   

 Men nu måste jag fortsätta lite. Ska fixa lite med bloggen och lite sånt innan isabell kommer. :D

 

  HAJJDÅÅ!    < HAHAHAHAHHAHA!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Winterlee - 30 oktober 2013 13:03


 

Av Therese Winterlee - 30 oktober 2013 12:59

Uppdateringen blir väl klar vid 4 halv 5 senare eller?    Men eftersom det är höstlov så har jag inget att roa mig med under tiden sso uppdaterar. Vanligtvis är man i skolan 8 timmar, kommer hem 4, sen äre bara att vänta en timme. Sen är uppdateringe...

Presentation


Therese Wintelee

En starstable blogg.
MOT OÄNDLIGHETEN OCH VIDARE!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du själv Starstable?
 Ja
 Nej
 Vill inte
 Ska skaffa

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards